bagolysor

bagolysor

2015. szeptember 22., kedd

Nyári olvasmányok

Tea Stilton (Elisabetta Dami): A Fantázia Birodalmának hercegnői sorozat

V. I. 6.c

Azért választottam ezt a könyvsorozatot, mert Nóri ajánlotta. Bevallom, eleinte, mikor láttam, nem akartam elolvasni. Végül is elkezdtem. És mi lett? Megtudjátok, ha végighallgatjátok/olvassátok a könyvismertetésemet/ajánlómat.
A szerző Tea Stilton valójában egy kitalált, tulajdonságokkal felruházott egér. Aki ismeri Geronimo Stiltont, az pontosan tudja, ki valójában ő. Geronimo a Rágcsáló Hírek főszerkesztőjének unokahúga. Ő maga pedig a tudósítója. Nagyon sportos rágcsáló. Elhihetitek nekem.
Én először a második részét, a harmadik részét, a negyedik részét, végül az első részét olvastam. Utána az ötödiket és a hatodikat. Szerintem lesz még minimum egy része.
Öt hercegnőről szól, akik között az apjuk szétosztotta a Nagy Birodalmat. De egy titkot is rájuk bízott. Hogy mi ez a titok? Megtudjátok, ha elolvassátok a könyvet.
Nekem nagyon tetszettek a könyvsorozat eddig megjelent kötetei. Az a kár, hogy sokáig kellett várni még, míg megjelent az új. Kíváncsi vagyok, nektek hogy fog tetszeni, ha elolvassátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése