bagolysor

bagolysor

2015. szeptember 21., hétfő

Nyári olvasmányok

Márai Sándor: Az igazi

V. S. 7.d

Azért erre a könyvre esett a választásom, mert a nyáron olvasottak közül ez tetszett a legjobban.
A kezembe úgy került, hogy sokat hallottam róla és kedvet kaptam az elolvasásához, de miután pár embert megkérdeztem az ötletről, azt a visszajelzést kaptam, hogy még túl korai lenne. Viszont nyáron megláttam anyukám kezében, így gyorsan kikérdeztem a véleményét, és annak ellenére, hogy azt mondta, hogy iszonyatosan nehezen tudta elolvasni az utolsó húsz oldal kivételével, ami viszont nagyon tetszett neki, belekezdtem az olvasásba.
Az igazi két fejezetből áll, bár egyelőre csak az első fejezetet sikerült elolvasnom.
Az igazi egy házasságról szól, a nő szemszögéből. A férje egy nagyon érdekes karakter. Kicsit tartózkodó, mintha lenne egy része, ahova senkit sem szeretne beengedni. Ez a férfi másra vágyik. Mindig is másra vágyott. Az együtt töltött évek szomorú, elgondolkodtató és néha izgalmas pillanatait meséli el a nő. Hogyan próbálja menteni a menthetetlent, vagy hogyan derül ki maga a tény, hogy kapcsolatuk menthetetlen.
A nő először gyanakszik, csak sejti, aztán már tudja. Megpróbálja visszahódítani a férje szívét, ami sosem volt teljesen az övé, csak egy része. No de kié a másik fele? Miért hord egy ismeretlen lila szalagot a férfi a tárcájában? Ettől a szalagtól mégis miért képtelen megválni?
Nekem nagyon tetszett ez a könyv, magával ragadott, érdekes volt és bele tudtam magam élni! Képtelen voltam lerakni és az egyik kedvenc könyvem lett, de nem ajánlom mindenkinek.
Aki inkább a humoros, könnyebb könyveket szereti, vagy csak ahhoz van kedve, inkább válasszon másik könyvet. Nem nehéz olvasmány, de elég komoly. Remélem, páran épp ilyen hangulatban vagytok és kedvet kaptatok az elolvasásához!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése