bagolysor

bagolysor

2016. szeptember 20., kedd

Nyári olvasmányaink voltak

Nicola Yoon: minden, minden

B. P. 8.d

Maddynek nagyon ritka betegsége van. Gyakorlatilag az egész világra allergiás, ezért sosem lép ki a házból most már 17 éve. Maddyvel az anyukája és az ápolónője, Carla van csak.
Maddy unalmas életét a könyvek, az olvasás iránti szeretet tölti ki addig, amíg egy költöztető teherautó a szomszéd házba áll. Egy új család költözik a szomszédba egy vékony, magas, csupa feketét hordó fiúval, Ollyval. Olly először nem érti, a lány miért nem lép ki sosem a házból, miért nem jár suliba, stb.
Egyik este azonban elkezdenek chatelni és ettől kezdve Maddy élete fenekestül felfordul. Nemcsak hogy szép lassan beleszeret a fiúba, de most már többet akar, nem tud már beletörődni a sorsába. Utazni akar, megismerni a világot és persze együtt lenni úgy igazán Ollyval. És Maddy szinte biztosan tudja, hogy nem lesz jó vége a történetének.
Régóta szemezgettem a könyvvel, mire kivettem a könyvtárból. Először én is azt hittem, megint egy lelkizős sztori, beteg csaj, Csillagainkban a hiba 2, de NEM! A történet aranyos, nagyon vicces, néhol roppant fordulatos és persze romantikus.
A történet eredeti és magyar borítója is jól néz ki, és a könyvben kis vicces illusztrációk is vannak, amiket az írónő férje rajzolt. A könyvben szó esik az én kedvenc halamról, a hawaii humuhumunukunukuapua'a-ról is.
Ez a könyv gyorsan olvasható, nem túl hosszú és még az is gyorsan halad vele, aki egyébként egy hónap alatt olvas ki egy könyvet. Nekem a történet nagyon tetszett, bár a könyv végére már kezdtek idegesíteni a szereplők. Sokszor hangosan is felnevettem rajta és csak ajánlani tudom most így, hogy beindult a suli és kezdődik a tanulás gőzerővel, mert nem kell túlságosan elmerülni benne.
És egyébként a nagymamám is elolvasta utánam és neki is tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése