bagolysor

bagolysor

2015. április 15., szerda

Tavaszi könyvajánlók

Kleinheincz Csilla: Ólomerdő
R.Cs. 6.d

Azért ezt választottam, mert régen olvastam olyan történetet, amiben mesés elemek is vannak (pl. tündér, sárkány, törpe...)
Nekem nagyon tetszett, mert izgalmas volt és sejtelmes is néha. Ez azért volt jó, mert minden este, amíg olvastam, arról álmodtam, hogy vajon mi fog történni a következő oldalon.
A könyv Emeséről szól, aki félig tündér és arról, hogyan tudja megkeresni anyukáját, aki büntetésből hattyúvá vált, mert a mostohatestvérét varjúvá változtatta. Emese apukája, István minden este elmegy és megpróbál bejutni a tündérerdőbe, de mivel ember, nem képes rá.
Emese azt hiszi, apukája esténként új feleséget keres, ezért világgá szalad. Találkozik egy lovassal, aki elviszi a kastélyába. Egy törpe elmondja neki, hogy anyukája a gonosz mostoha várában van, ezért Emese elszökik megkeresni. Közben találkozik nagynénjével, a hollóval.
Mikor elérkezik a várhoz, a mostoha foglyul ejti és meg akarja ölni.
A többit és a mese csattanóját nem árulom el, de megtudhatjátok, ha elolvassátok. Remélem, kedvet adtam hozzá.
Elsősorban lányoknak ajánlom és olyanoknak, akik kedvelik az igazi tündérmeséket. Jó olvasást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése