bagolysor

bagolysor

2015. április 15., szerda

Tavaszi könyvajánlók

Gimesi Dóra - Jeli Viktória - Tasnádi István: Időfutár 1. A körző titka
P.P. 6.d

Ezt a könyvet azért választottam, mert nagyon sok jót hallottam róla.
A könyv egyre izgalmasabb, a végére szinte már letehetetlen. A történet több szálon fut, ami engem egy kicsit zavar, mert nehéz követni. Ennek ellenére nagyon érdekes.
Különlegessége, hogy három írója van, akik viszont olyan jól dolgoztak össze, hogy egyáltalán nem érződik, hogy többen írták.
A történet Hannáról szól, aki felköltözött családjával Szegedről Budapestre. Legjobb barátnője Zsófi, Szegeden maradt. Ő kerekesszékes. Szerencsére Hanna új barátra lelt új padtársa, Tibi személyében. Neki mondja el először, hogy lomtalanításkor talált egy különleges tárgyat, egy körzőt. Azért volt értékes, mert a múltból származott.
Később Bujdosóné, az iskola igazgatóhelyettese megbízásából elrabolják a körzőt. Sándor, akinek eredetileg a tulajdona volt, vissza szeretné kapni. Szüksége van rá az időgépéhez, hogy visszamehessen a múltba. Hanna, Tibi, Sándor és Zsófi összefognak...
Nagyon jól éreztem magam, miközben olvastam a könyvet, és végül örülök, hogy ezt választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése