bagolysor

bagolysor

2016. június 8., szerda

Az 7.d érvelt Jókai mellett vagy ellen

19. V. S.

Jókai Mór: A tengerszemű hölgy

A könyvet M. ajánlására vettem a kezembe, és az első oldal (amelyben Jókai elmagyarázza, hogy miért is nevezte el tengerszemű hölgynek) valahogy megtetszett, ezért ezt a könyvet választottam.
Nekem személy szerint tetszett, az úgy gondolom, hogy (főleg az én korosztályomban) nem sokaknak nyerné el a tetszését. Nagyon sok lassú, leíró rész van benne és ezért maga a könyv elég hosszú, míg a cselekmény 20 oldalba is tömöríthető lenne.
A humorát elég nehéz megérteni. Én is csak a végefelé hangolódtam rá. A sok lassú, nem kifejezetten értékelhető humorú, semmit leíró rész miatt elég nehéz olvasni, de nem a témája miatt.
Kicsit mintha nem attól függene, hgoy az ember mikor olvas belőle, hogy szeretné-e vagy sem, hanem teljesen a hangulattól, mert rá kell hangolódni.
Ha jobban végiggondolom, akkor az osztályból csak egy-két gyereknek tudnám ajánlani, a többiek  nem hinném, hogy szívesen olvasnák.
Összegezve az a véleményem, hogy nem kellene kötelezővé tenni ennek a könyvnek az elolvasását és az igazat megvallva nem is maradnak ki olyan nagy dologból azok, akik nem olvasták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése