bagolysor

bagolysor

2016. június 5., vasárnap

A 7.d érvelt Jókai mellett vagy ellen

14. P. M.

Jókai Mór: A kőszívű ember fiai



Én a könyvben Richárd hazatéréséig jutottam (miután megkérte Edit kezét). A történet nagy része nem nagyon kötött le engem, nem volt annyira izgalmas, de voltak kivételek is.
Szerintem nagyon sok embernek van hasonló véleménye erről a könyvről. Az ő esetükben egy Jókai művet túl korai elolvasni, elveheti a kedvüket ettől az írótól.
 Megértem, hogy miért volt kötelező olvasmány. Nagyon sok embernek fontos volt, hogy valaki ilyen jól írjon a forradalomról. Elég sok kiderül erről a korról a könyvben, és megértem, hogy nem árt ilyen dolgokról tudni.
Azonban a mi generációnk számára szerintem már túl régies a nyelvezete és sok fölösleges részlet van benne, ami nem tesz hozzá semmit a történethez.
Szerintem már nem kéne, hogy kötelező legyen, szerintem úgy is sokan elolvasnák nagy korukban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése